A szervizelési folyamat
Van olyan terméke, amelyre az 2+1 éves garancia kiterjesztéssel 3 év jótállást adunk, és amelyet már regisztrált a weboldalunkon? Ez a termék most meghibásodott? Szerviz szolgáltatásunk révén könnyen és egyszerűen eljuttathatja hozzánk termékét - a többit pedig bízza ránk.
Szerviz szolgáltatásunk lépésről lépésre
- Jelentkezzen be felhasználói fiókjába, és ellenőrizze, hogy rendelkezik-e érvényes garanciával a készülékéhez. Ha igen, jelentse be garanciális igényét.
- Töltse le a készülékéhez a „garancia kiterjesztés” nyomtatványt, majd adja meg a sérüléssel és/vagy meghibásodással kapcsolatos, hiányzó információkat.
- A nyomtatvány kitöltése után készítsen magának egy másolatot a dokumentumról, majd vágja szét az eredetit a megfelelő jelölésnél.
- Helyezze a szétvágott nyomtatvány felső részét a készülék mellé a csomagba. Az alsó felén találja a címet. Kérjük, ragassza fel ezt a csomagra.
- Hozza el a csomagot személyesen, vagy használja szerviz futár rendelés szolgáltatásunkat!
Gondosan csomagolja be a készüléket! Az esetleges szállítási sérülésekért a feladót terheli a felelősség.
Mi történik ezt követően? Lefolytatjuk a garanciális eljárást.
Amint megérkezik hozzánk a termék, egy ún. státuszt rendelünk hozzá. Ennél a lépésnél jelöljük, hogy a készüléket meg kell-e javítani, vagy hogy Önnek szüksége van-e cserekészülékre. A terméket azonnal visszaküldjük, amint elkészült.
Szolgáltatási számok?
Műszaki problémával és Einhell termékekkel kapcsolatos kérdéseivel, kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.
Szerviz: +36 23 920 740
Mobiltelefonszám: +36 30 685 2162
Fax: +36 23 920 747
Szerviz: [email protected]
Ügyfélszolgálat: [email protected]
Hétfő - Csütörtök: 08:00 – 16:30
Péntek: 09:00 – 14:00
(Ebédidő: 12:00-12:30)