Az Einhell szerviz
Mi, az Einhell, mindig odafigyelünk szerszámaink magas minőségére és biztonságára, de a jó ellenőrzések ellenére is előfordulhat, hogy hiba keletkezik. Támogatjuk Önt, ahol csak tudjuk, hogy a lehető leggyorsabban folytathassa a műhely- és kerti munkákat.
Garanciális reklamációk
Ha a készülék garanciális időszakán belül hibát fedez fel, reklamálhatja a terméket. Ezután egyszerűen visszaküldheti a terméket hozzánk a visszaküldési szolgáltatásunkon keresztül. A nagyméretű és terjedelmes készülékek esetében begyűjtési szolgáltatást is kínálunk. Mindkét szolgáltatás online elérhető. A garanciaidőn belüli minden érvényes reklamáció* esetén szolgáltatásunk teljesen ingyenes, és magában foglalja a begyűjtéssel, a visszaküldéssel, a javítással és a cserével kapcsolatos összes költséget.
A garanciaidőn kívüli készülékek javítása
Gyakorlati javítási és visszaszállítási szolgáltatásunkat kínáljuk a már nem garanciális készülékekhez is. A termék ellenőrzése után előzetesen árajánlatot kap a készülék javítására vonatkozóan. A begyűjtés vagy a szállítás felmerülő költségeit a javítási költségekkel együtt számoljuk fel Önnek.
- A garancia csak akkor tekinthető érvényesnek, ha a garanciafeltételekben meghatározott valamennyi követelmény teljesül.
- A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra, beleértve a kövek, homok vagy por okozta véletlen károkat, az erőszakos vagy egyéb külső behatásokat, valamint az ipari környezetben történő használatra, a garanciális feltételek nem terjednek ki.
- Fenntartjuk a jogot, hogy visszaküldjük Önnek a készüléket, ha a vizsgálatot követően megállapítjuk, hogy nincs hiba. Ebben az esetben a logisztikai és ellenőrzési költségeket felszámítjuk Önnek. Az ügyfélszolgálat tájékoztatni fogja Önt erről az eljárásról.
Lépésről lépésre a készülék javítása
Regisztráljon vagy jelentkezzen be vendégként
Ha már rendelkezik MyEinhell-fiókkal, egyszerűen jelentkezzen be a bejelentkezési adataival. Ha még nincs felhasználói fiókja nálunk, most regisztrálhat, vagy egyszerűen beléphet vendégként.
Javítási kérelem beküldése
A javítás igényléséhez ki kell töltenie egy űrlapot a személyes adataival. Keresse meg rendszerünkben a reklamálni kívánt készüléket a sorozatszám vagy a cikkszám alapján, és regisztrálja azt a kérésében. Ezután adja meg a vételárra és a vásárlás dátumára vonatkozó további adatokat, és írja le a problémát, ami miatt panaszt szeretne tenni a termékkel kapcsolatban.
Termék visszaküldése
A regisztráció után csomagolja be a terméket, és küldje vissza nekünk. Folyamatosan tájékoztatjuk Önt a javítási kérelem állásáról.
Szerviz telefonszám
Ha bármilyen kérdése van a termékekkel vagy technikai nehézségekkel kapcsolatban, kérjük, forduljon szervizünkhöz.
06-23/920-740
Hétfőtől csütörtökig 8:00 órától 16:30-ig
Pénteken 8:00 órától 14:00-ig