10 év Einhell PurePOWER Brushless garancia
Ismerje meg ingyenes garanciális szolgáltatásunkat
Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy a műhelyben és kertben is meg tudja valósítani a megálmodott projektjeit. Ennek érdekében – a kiváló ár-érték arány mellett – termékeink minőségre és a biztonságos használatra fektetjük a legnagyobb hangsúlyt.
Regisztrálja új Einhell PurePOWER Brushless termékét a vásárlástól számított 30 napon belül, és élvezze a készülék motorjára érvényesíthető kiterjesztett garancia előnyeit! A regisztrációt követően az Einhell PurePOWER Brushless motor jótállása összesen 10 évre* hosszabbodik meg.
*Ez a garancia kizárólag olyan motorhibákra terjed ki, amelyek anyag- vagy gyártási hibára vezethetők vissza!
Hogyan vehetem igénybe?
Vásárlás és információk
Vásárolja meg Einhell PurePOWER Brushless termékeink bármelyikét, és tájékozódjon a garanciális feltételekről.
Regisztráljon vagy jelentkezzen be
Hozza létre MyEinhell-fiókját, vagy jelentkezzen be egy már meglévő fiókba személyes adatainak megadásával.
Kérvényezze a kiterjesztett garanciát
Regisztrálja Einhell PurePOWER Brushless termékét mindössze egyetlen lépésben, a termékgaranciával együtt. Gyorsan, egyszerűen és ingyenesen.
Jótállási jegy letöltése
A sikeres regisztrációt követően letöltheti a jótállási jegyet.
Garanciális feltételek
A PurePOWER Brushless garancia révén 10 év jótállást biztosítunk Einhell termékének motorjára. A garanciális időtartam a vásárlás napján veszi kezdetét, és a vásárlástól számított 30 napon belül kell érvényesítenie.
Az Einhell garanciális feltételeivel kapcsolatos összes tudnivalót összefoglaltuk Önnek - röviden és egyszerűen.
Nem működik a készüléke motorja?
Nem hagyjuk magára akkor sem, ha segítségre van szüksége!
Nyisson egy hibajegyet az online felületen keresztül, és juttassa el hozzánk a készüléket a jótállási jeggyel, valamint a vásárlást igazoló bizonylattal együtt. Minden további információt – amely pl. a hibajegy nyitásával, a postázási címmel és a szervizeléssel kapcsolatos – szervizünk weboldalán olvashat el.
Ha bármilyen kérdése van, kérjük, forduljon bizalommal szervizközpontunkhoz.
GYIK (Gyakran Ismételt Kérdések)
További kérdései vannak az Einhell PurePOWER Brushless garanciával kapcsolatban? Az alábbiakban összegyűjtöttük az ügyfeleink által leggyakrabban feltett kérdéseket.
Hogyan regisztrálhat?
A regisztráció ugyanúgy történik, mint a termék- és akkumulátorgarancia esetében.
Ha a regisztrálandó termék egy PurePOWER Brushless készülék, akkor azt regisztráció során azonnal látni fogja. Ezt követően eldöntheti, hogy csupán a normál termékgarancia kiterjesztését kéri, vagy a Brushless (szénkefe nélküli) garancia nyújtotta előnyöket is igénybe kívánja-e venni.
A kiterjesztett garancia kérvényezéséhez az alábbi információk szükségesek.
- Készülékkel kapcsolatos információk (sorozatszám, vásárlás dátuma)
- Személyes adatok (vezetéknév, keresztnév és cím)
- Kereskedővel kapcsolatos információk (kereskedő neve, számla száma)
Mi tartozik a PurePOWER Brushless garancia hatáskörébe?
A PurePOWER Brushless 10 évnyi jótállása kizárólag az Einhell készülékek azon motorhibáira terjed ki, amelyek anyag- vagy gyártási hibára vezethetők vissza. A garancia az ilyen jellegű hibák javítására, vagy a motor cseréjére korlátozódik. A javításról vagy a cseréről minden esetben az Einhell dönt.
Mennyi ideig regisztrálhatom a jótállást?
Ugyanúgy, mint a többi jótállás esetében, az Einhell PurePOWER Brushless garancia érvényesítéséhez is a vásárlás napjától számított 30 napon belül kell regisztrálnia a terméket.
Mikor nem érvényesíthető a jótállási igény?
A jótállási igény nem érvényesíthető a típustábla vagy a vásárlást igazoló érvényes blokk nélkül beküldött Einhell PurePOWER Brushless készülékekre, valamint az Einhell által gyári áron értékesített, értékcsökkentett termékei esetében sem. Az Einhell harmadik félen - beszállítókon vagy magánszemélyeken - keresztül értékesített termékeire nem érvényes a jótállás. A hatályos részleteket megtalálja a jótállási jegyünkben.
Az alábbi esetekben nem érvényesíthető a garanciális igény:
- Nem rendeltetésszerű használat, tárolás, vagy nem megfelelő üzemanyagok használata.
- Megfelelő karbantartás-, ápolás- és kenőanyagok hiánya miatt bekövetkező kopás, és az ennek nyomán kialakuló károk (a motorban is)
- Sérülések, amelyek a nem rendeltetésszerű használat, vagy a használat közbeni rendes kopás miatt keletkeztek a készüléken.
- Sérülések a motoron, amelyek a beszerelési és üzembe helyezési utasítások figyelmen kívül hagyása miatt keletkeztek.
Telefonon szeretne segítséget kérni?
Műszaki problémával és Einhell termékekkel kapcsolatos kérdéseivel, kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.
Hétfő - Csütörtök: 08:00 – 16:30
Péntek: 09:00 – 14:00
(Ebédidő: 12:00-12:30)